Duktiga Becca

7kommentarer


Ikväll har jag varit duktig kan ni tro..
Först jobbar jag arslet av mig genom att jobba som bartender, typ, i alla fall gör jag det varje kväll. Gör iordning och häller upp dryck till 500 pers. Visst, vissa fick det väldigt sent och blev förbannade och gick. haha!

Sedan kom jag hem och tränade! Japp, ni hörde rätt.
Jag fick en sån ångest att jag har ätit 3!!! påsar chips idag och ingen riktigt mat, så nu är jag inne på bantning igen. Träning varje kväll och BRA mat. Säger jag nu... Men minns ni hur det gick förra gången?

Gjorde bland annat 15 minuters pilates.

7 kommentarer

FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

30 Jul 2010 07:33

DUKTIG :)

SARASTiLLE

30 Jul 2010 09:06

ha en underbar dag :)

m a t i ld a

30 Jul 2010 12:31

hur blev du servitris? :) har du läst någon speciell utbildning?

johanna

30 Jul 2010 15:19

Vill du tjäna pengar på din blogg (även för dig under 18 år) och samtidigt få fler unika besökare gratis? Klicka då till min blogg, där hittar du mer info. :)

amanda

30 Jul 2010 21:48

va vann jag :D? vad ska jag skriva ?? :D

amanda

30 Jul 2010 21:55

tack så jätte mkt ! du har gjort min dag !!♥

m a t i l d a

30 Jul 2010 22:05

sv' okej låter hur härligt som helst. tjänar du bra och så? :) har du familj där nere? (mycket frågor, men är nyfiken.. hehe)

Kommentera

Publiceras ej