Yeey..

2kommentarer


Jag är glad ikväll...
J bestämde sig att stanna ännu en natt, han skulle egentligen varit i stan på väg till bussen nu men i sista sekund ångrade han sig och han åker imorgon istället.. Så jag kommer vara deppad imorgon i stället..
Men alla sekunder med min underbara är värt så mycket:D

Idag var vi i alla fall i stan och shoppade lite, jag köpte en web cam så jag kan se sötisen över skype när han åker tillbaka. Och han köpte lite andra grejer..

Sen ikväll har vi inte gjort så mycket, var ju berädd att han skulle åka ikväll men vid sex tiden ändrade han sig då jag försökte förklara hur man hittar i City terminalen och Arlanda. Haha, då fick han för sig att ta in på hotell en natt istället men vi lyckades övertala honom att ta bussen imorgon kväll och åker direkt till Arlanda istället..
Nja, så ikväll gick mamma, jag och J på en promenad, verkligen skönt i detta väder fast dock så kort..
Men mamma och jag får väl ta långpromenader istället då han har åkt hem..

Jag ska försöka gå ned i vikt, vill inte se ut som en flodhäst i februari för då händer nått spännande:) Berättar för er alla närmare sen..
Så funderar på att köpa bantningsmedel plus att jag ska motionera mer..

Någon som har testat nått bantningmedel som FUNKAR? tex Alli..

2 kommentarer

mersiha

12 Jan 2010 16:40

fin blogg vad gör du då?:)

mersiha

12 Jan 2010 21:06

nej det var en som gjorde en grattis designen någon anna gjorde det åt mig :)

Kommentera

Publiceras ej