Tankar..

3kommentarer


När jag började skriva här i bloggen om min fd. "vän" så steg antalet på unika besökare rätt så mycket och folk började helt plötsligt kommentera mycket (pga vissa kommentarer var så dumma så godkände jag dom inte).

Folk tror dom kan lägga sig i hur som helst, i och för sig är det väl ganska självklart att man tror det eftersom det skrivs här öppet på en blogg.

Men nu när det är "löst" mellan oss, det vill säga vår vänskap är slut. Då sjunker statestiken och kommentarerna slutar.


Det roliga är att folk jag inte trodde läste min blogg och så visar det sig att dom faktiskt gör det, är inte det lite knäppt? Alltså, folk som har sagt att jag är omogen och ja sånt skit och helt plötsligt visar det sig att dom följer mitt liv?


Men vad är det egentligen som är så roligt att läsa om som bråk?

3 kommentarer

Linda

13 Jan 2010 00:40

Folk älskar väl drama helt enkelt, och lite sedan att du faktiskt skrev allt väldigt tydligt. Jag menar, jag läser alla dina inlägg och har haft dig på bloglovin ett bra tag, är kanske lite dålig på att kommentera vissa inlägg, men detta var något jag på sätt och vis kunde relatera till själv.

Linda

13 Jan 2010 00:56

Haha, jo men då förstår jag.

Var som nångång jag pratade med pappa och han frågade om jag inte behövde pengar till ett par skor. -"ja, det stod ju om ett par på bloggen?" inte visste jag att han läste den.



och en annan sak, när jag "dumpade" denna vännen som jag så fint uttrycker det har ju jag en besöksräknare så jag får ett mejl med de som besökt bloggen under dagen. Vem tror du inte frenetiskt är inne på bloggen dagen hon kallat mig för slampa och sagt hur mycket hon avskyr mig? det kändes rätt gött faktiskt,hehe



de visar sina sanna jag ibland ;)

Det mest pinsamma är de som låtsas vara anonyma och skriver en kommentar man sedan kollar upp. men det är ju bara de som skämmer ut sig. för min egen del är det ju mest underhållande :)

"maggan" Från ljusdahl.

13 Jan 2010 22:54

är de konstigt att man börja kommentera saker som du vänter till din fördel?! jag vet att du inte kommer att vissa detta. men vi alla gör fel nån gång i livet. alla är inte perfekt även fast vissa tror de. Att bråka är en sak som alla gör när man gillar någon. Men de är inte ens fel att två bråka. De kanske du ska tänka på. Att du snart inte ha nå vänner kvar här i sverige kanske du ska funder på?! Inte att du är dum eller så.. inte de jag mena utan att du kanske ska börja tänka på hur du behandlar dina vänner, vad rädd om de du har och tänk en tanke på vad har jag gjort för fel när de blev så där och be omursäkt för de och inte bara tänker på vad andra gör. de är bara ett tips.

Kommentera

Publiceras ej