Mogen? Yeah, more than u bitch..

3kommentarer





För det första så vill jag bara påpeka att DU ÄR JU JÄTTEMOGEN som inte ens vågar stå för vad du tycker genom att kommentera Anonymt. (Nooot!)
Och för det andra så kan jag säga att du känner inte mig ÖVERHUVUDTAGET, så jag tycker inte att du ska öppna käften och säga att jag är mig lik för tre år sedan. För du kände inte mig då och du känner inte mig nu.

Och vadå, får man inte vara besviken eller ledsen? Jag är en människa och inte en robot, jag har faktiskt känslor och om jag vill och känner för det så skriver jag ned det här.

Ska vi se hur mogen du är och se om du vågar kommentera med ditt namn på detta inlägg?

3 kommentarer

jenny - mamma i februari

08 Jan 2010 20:59

fin blogg!

Annica Lindqvist

08 Jan 2010 21:34

Svar på kommentar: Men om du inte hade tid förän efter jul, varför hörde du inte av dig till "vännen" när du fick tid? Det är väl lika mycket ditt ansvar att ta kontakt igen?



Och om du nu skrev om någon annan och värdesätter din och din"väns" vänskap, varför kan du inte berätta för henne vem det var isånnafall? Om ni är vänner så borde du väl kunna berättat för henne vem du är arg på och varför? Bara där hade du sluppit en hel del bråk.



Varför tror du att hon väljer att avsluta allting då? Kanske är det inte enbart denna händelse som ligger till grund för hennes beslut? Du säger att du känner dig sårad av henne, men hon känner sig uppenbarligen väldigt sårad också av dig då hon väljer att tillockmed avsluta vänskapen. Allting kan ju inte enbart vara hennes fel, its takes two to tango! Kanske du måste tänka igenom ditt eget agerande i detta?

"Maggan"

09 Jan 2010 03:04

Haha.. nää jag är väl lika mogen som du..

eller ska jag säga omogen..

Känner dig?! hmm..Okej där har du kanske rätt men vet hur du funka som..Och du kanske ska berätta hela sanningen och inte för fina den..

Men en sak till, Man får inte skriva allt man vill, inte om de skadda eller hota en annan människa.. OM dig själv får du skriva hur mycke du vill men handlar de om nån annan så får man inte skriva vad man vill..

Kommentera

Publiceras ej