Mitt mål sommaren 2010

3kommentarer


Jag försöker ju, och har försökt i många år att gå ned till min ideal vikt.
Jag säger inte att jag är tjock, för det är jag inte. Men jag är inte nöjd.
Min målvikt är runt 50 kilo, och jag ska i alla fall försöka gå ned till 58 nu innan sommaren.
Mina tabletter som jag köpte igår hoppas jag ska hjälpa mig lite på traven:

 Tarmtabletterna som jag så fint kallar dom, ska hjälpa till att rensa ut slaggprodukter ur tarmsystemet, en detox helt enkelt.

Hjälper till med förbränningen och hjälper tarmarna arbeta fortare, man ska tydligen kunna gå ned 1-2 klädstorlekar på 30 dagar..


Såhär vill jag se ut till sommaren, tror du jag lyckas?


Någon som blivit hjälpt av tabletterna?

3 kommentarer

Matilda

28 Jan 2010 16:14

Hey, vad kul att du vill bli intervjuad:) Kommer välja ut vem det blir ikväll, så håll tummarna nu;) Kan tänka mig att välja två st personer, så att det blir två intervjuer istället för bara en... vilket betyder att du har större chans också:)



Lycka till!

Kram Matilda

Anneli

29 Jan 2010 02:06

Jag tror inte ens de där två ser ut sådär så njae...vet inte om du kan lyckas men jag är helt övertygad om att det inte är något att eftersträva!



Men jag önskar dig all lycka att må bättre med din kropp!



moa

07 Feb 2010 12:47

heeeej, jag vill gärna att du svarar :):).. Finns det ngn åldersgräns på de två tabletterna ? och hur gammal är du ? puss btx: fin&snygg blogg!

Kommentera

Publiceras ej