Imorgon fyller jag 22!

1kommentarer


Herregud vad gammalt det låter egentligen, fast det känns ju inte direkt så..

Men om inte ens min mamma kommer ihåg att jag fyller 22 så måste det betyda att jag börjar bli gammal, haha.
Jag och min syster funderar att gå på krogen imorgon och då såg jag en annons för ett ställe som har 22års gräns och då utspelades det här mellan mig och min kära mor:

Jag: Men vi kanske kan gå dit, där är det ju 22 års gräns!
Mamma: Men du kommer ju inte in dit om det är 22?!
Jag: Nehe? Och varför inte?
Mamma: Men, du fyller ju bara 21 ju. Så det går väl inte?
Jag: Öh, Mamma.... Jag fyller 22 på lördag?!
Mamma: Neee, gör du?!
Jag: Ja!
Mamma: HERREGUD, Vad gammal du börjar bli!


Japp, så nu är det officiellt, Becca börjar bli gammal..

1 kommentarer

Linda

22 Jan 2010 18:56

Grattis i förskott! Sjukt fin bild av dig..

Hehe, tycker ens mamma att man blir gammal är det nog rätt illa. Men 22 är ju ingenting, jag fyller ju 21 i år. Jag krisade när jag fyllde 20 istället ;)

Kommentera

Publiceras ej