Happy birthday to... ME!

0kommentarer


Idag är det min födelsedag!
Ett år närmare döden!
22 år!

Fast egentligen känns det ingenting, bara som en vanlig dag. Kommer att fira imorgon istället eftersom mina småbröder inte är hemma idag. Så presenterna får jag imorgon.
Ikväll kanske det blir utgång på krogen med Syrran, det skulle vara kul.

Jag har nästan som en tradition att gå ut på krogen på mina födelsedagar, dvs om dom är på fredagar eller lördagar, annars brukar vi= jag och mina vänner, fira dom på helgen efteråt.
Denna födelsedag är lite speciell ändå, kommer inte kunna fira med mina vänner på krogen eftersom mina närmsta vänner är gravida.
Men om ni vill får ni gärna komma på tårta imorgon?!


På den här bilden ser ni en 16 årig Becca som precis ska åka till skolavslutningen i 9an.
Mycket här hänt sen dess.
Men my sweet 16- fest är och kommer föralltid bli en legend!

Kommentera

Publiceras ej