Godmorgon!

2kommentarer


Kanske är lite fel ord, men jag klev faktiskt upp för ca 40 minuter sen..
Somnade riktigt sent igår natt, somnade vid fyra efter att ha tittat på film..

Jag tittade på världens mest underbara film som jag har sett ganska många gånger nu, men det går inte att slita sig i från den och det går absolut inte att stänga av den mitt i för att lägga sig och sova. NEJ, har man börjat se den så måste man se klart, vilken film pratar jag om då?
Jo, The notebook såklart!
I just love that movie!

För övrigt har jag ingenting inplanerat idag, tänkte åka till min älskling Sara, men såg på facebook (vad gjorde man innan facebook fanns?) att hon var upptagen idag, så det får väl bli imorgon istället.
Så denna dag får väl bli någon städa/röjjar dag, någon som vill komma och hjälpa till?

Hur ser din lördag ut idag då?


2 kommentarer

Emma

16 Jan 2010 16:46

sv: Extremt creepy är nog rätt :)



Jag älskar den filmen! Det är en så söt historia.

Sara

17 Jan 2010 19:05

Hehe imorrn kan du komma. :)

Kommentera

Publiceras ej