Företag addar folk på msn med förprogramerade konversationer!

2kommentarer


Kommer ni ihåg när jag skrev om att någon hade addat min msn och "visar sig naken i cam"?

Allt är en bluff, igårkväll addade en ny adress mig och skriver EXAKT lika dant som den andra kontakten.
Jag kollade lite idag och allt är förprogramerat, någon sida skickar ut dom där msn kontakterna för att du ska bli lurad och skriva in ditt kontonummer så att dom kan sno pengar ifrån dig!
Mina svar till dom var helt ologiska och bara massa bostäver som: sdgksdjg..
"du måste vara myndig för att vara inne på våra sidor, så därför ber vi dig ge oss ditt kontonummer så vi kan se att du är myndig"

My ass, det är en bluff och dom är bara ute på pengar.
Visst, eftersom jag inte är intresserad att se någon tjej i cam så testade jag ju inte heller.. Men jag tänker på alla stackars små pojkar som sitter där och klickar..

Dessa adresser har addat mig, och om ni får liknande acceptera inte!

[email protected] + [email protected]
Sidorna som försöker lura folk på pengar är blandannat en sida som heter twurl.nl..

2 kommentarer

Blom & Hilton

25 Jan 2010 11:08

Let us sell our soul to the devil so we all can be slaves to the world of fashion...

sophie

25 Jan 2010 15:48

beroende på var du handlar den så kostar Syoss mellan 59-79 kr/flaska. den innehåller då 500 ml :) jag tycker den är värd sitt pris, den skiljer sig inte så mycket från L'Oréal och liknande produkter! :)

Kommentera

Publiceras ej