Ännu en gång försöker jag förklara för dig..

2kommentarer



Tänkte svara på en kommentar som inte aldrig kommer godkännas, men detta inlägg är riktat till dig än en gång  "Maggan"..




Jag vet att det krävs två för att bråka, som du sa..
Men jag "bråkade" inte?
Kanske om du läser igenom mina inlägg igen så ser du att det inte är sk bråk som försigår där, utan KÄNSLOR och om besvikelse.
Du verkar tydligen inte vara en människa med känslor..
Och jag tycker verkligen inte att "min vän" bråkade heller.. Det pågick inget bråk imellan oss, utan ett enkelt missförstånd och besvikelse. Och som sagt så valde hon att inte ta tag i problemet utan att avsluta vår vänskap (så många gånger jag ska jag förklara det?) Triggad utav dig och dina vänner..
Tro inte att jag är dum, jag vet vem du är!

Och hur många vänner jag har eller inte har vet inte lilla du..
Och som jag också sa till henne, tack vare att jag åkte till Cypern så har jag verkligen insett vilka mina vänner är..

Hellre har jag få riktiga vänner än tusen FALSKA vänner, hellre en riktig stark kärlek än en OneNight- stand varje helg.. Och jag tror faktiskt att de flesta håller med mig..

Och hur många vänner jag har kvar i Sverige.. Alltså va? Pågår det någon sorts tävling om vem som har mest vänner i världen som jag inte känner till eller vadå?

Dessutom behandlar jag mina riktiga vänner bra, kanske därför vi fortfarande är vänner?
Kanske alla ni ska sätta er ner en stund och tänka på hur ni har behandlat mig i erat liv? Karma, bitch, karma..

Uppdatering 14 jan 21:00.




Måste jag förklara vem du är? Eftersom du inte vågar kommentera med ditt riktiga namn behöver jag väl inte berätta för dig vem du är?

Mina riktiga vänner behandlar jag rätt och med respekt, man måste inse att ens vänner har ett liv också och inte bara "ett liv med mig".
Och jag har ALDRIG valdt bort någon före någon annan, kanske du har hjärnsläpp.. Men det var ju ni som gjorde det?

Och för att svara på frågan kan jag ju säga, JA jag ÄLSKAR mitt liv mer för jag har underbara vänner, underbar familj och en helt fantastisk underbar kille vid min sida.:)

Och ingenting du säger/skriver kan påverka mig, för dig slängde jag ut från mitt liv för länge sen, ingeting du säger berör mig....

2 kommentarer

Anonym

14 Jan 2010 13:31

Bra sagt där tjejen!

Håller med dig. Hellre få äkta vänner än tusen falska.

Jätte bra sagt!

Anonym

14 Jan 2010 20:17

Jaså? vem är jag då?!

Rikiga vänner måste man ha men man måste behandla dom rätt oxå. Inte bara tro att dom ska stå kvar när man väljer bort dom förre nån annan hela tiden.



ja just, jag är ju bara en som festar verje helg och ligger runt med alla och har inga "RIKTIGA" vänner. hmm.. eller så inte.. Men hoppas du gillar ditt liv som du ha.

Jag älskar mitt iaf. skulle inte vilja byta med dig eller nån annan. jag vet vilka mina vänner är och har inga falska vänner.

Kommentera

Publiceras ej