Dagen

0kommentarer


Hallooo!

Idag har det hänt mer än vad det brukar, en vanlig dag. haha.

Var in till stan en sväng med mamma och syrran och jag shoppade lite grann, köpte bland annat ett par jeans leggins och en söt rosa långärmad tröja på VeroModa. Det blev rätt dyrt men jag är nöjd med mitt köp.

Sedan gick vi och fikade på ett urmysigt café, det var gammaldags inrett.
Jättefint verkligen, men dom tog fint betalt också. If you know what I mean:P

Sen ikväll har vi varit och uppvaktat min mormor som fyller år idag, det var trevlig och gott fika hade hon med.
Hon stoppade en "peng" i min ficka och jag frågde, varför ger du mig pengar när det är du som fyller år??
Ja, men pengar är väl alltid bra att ha?
fick jag till svar.
Haha, hon är väl för söt min mormor..

Här kommer i alla fall en bild från Cafét, blev inte så bra. Men hey, tagen med en gammal mobil så vad kan man förvänta sig? Visst var jag söt idag?

Kommentera

Publiceras ej