B-day dinner+ bio

1kommentarer


Snart ska vi iväg och käka lite kines mat, kommer nog att bli riktigt gott.
Det blir jag mamma+ hennes make, efter middagen ska vi gå på bio och se Snabba Cash. Jag tycker inte riktigt om svenska filmer, men hey jag blir ju bjuden.
Kan återkomma med en recention om filmen sedan om någon är intresserad?

Saknar min J och önskar att han var här hos mig idag, men vi får väl fira min födelsedag om en månad:)

Blev ingen utgång ikväll, syrran och hennes sambo är inte helt frisk, så då är det väl bättre att dom stannar hemma och vilar upp sig nu när båda är lediga. Så får vi väl gå ut någon annan gång, jag är inte riktigt en party brud ändå så.
Var typ över 1 år sedan jag blev full, och det är jag stolt över!

Dessutom är alkohol absolut inte bra om man vill gå ned i vikt, det innehåller jättemycket kolhydrater som gör att man blir tjock. Det spelar ingen roll hur mycket man tränar och bantar, är man ute och dricker varje helg (som vissa gör) så går man automatiskt upp i vikt!

Hur ser din lördag ut då?

1 kommentarer

Linda

23 Jan 2010 23:18

Stort grattis på 22-årsdagen!! :)

Låter ju jättegott med kinamat, och jag brukar inte heller se svenska filmer så det hade varit kul med en recension av den filmen! :)

Kommentera

Publiceras ej