Solat solarium

3kommentarer


Idag var jag och solade solarium... Antecknar ni det? Bra!

I alla fall, första gången jag provade "stå" solarium, och jag kan ju säga att jag gör nog aldrig om det. Det var jobbigt att stå hela tiden, dessutom hade jag dom där små glasögonen på mig som envisades att ramla av hela tiden..
Det var ett helt nytt solarium så det blev vädligt varmt, dessutom hade jag köpt en kräm innan som skulle vara bra för att ge en djupare färg på en osolad hud. Dessutom luktade den banan!
Jag kletade på krämen ihopp om att jag skulle få en fin gyllenbrun bränna, men på vissa ställen hade jag lagt på ett lite för tjock lager och när jag hade klivit ut ur solariumet hade jag fått massa utslag!
Den där krämen var nog inte så bra trots allt, inte ett dugg brun blev jag heller...



Banan Krämen!


Det är inte det lättaste att ta kort på ett stå solarium!

3 kommentarer

samiraa

16 Feb 2010 21:46

spana in och komentera ;)



PEACE n LOVE / S

johanna

16 Feb 2010 21:58

Sv: okej tack! :) haha kanske bäst att börja med det?xD

Jenny

08 Dec 2010 02:10

Hej



Jag provade också ståsolarium, det var ingen höjdare. Men det var tur att jag provade för på samma ställe har dem liggsolarium där man får sola 20min för 28kr och bra rör var det :)



jag fortsätter nog att ligga i solen :P

Kommentera

Publiceras ej