Om igår

3kommentarer


Har varit trött hela dagen, fast inte så kontigt ändå. Kom hem halv fem i natt efter krogen.
Faktiskt första gången på ett år som jag går på krogen och trots allt, tycker jag faktiskt att det blev riktigt lyckad.

Vid nio var jag inne hos min syrra, där vi kollade klart på melodifestivalen och drack, vid tolv var vi på torget på väg in till O'learys, på vägen dit träffade vi några trevliga tjejer från Gällivare som vi hängde med lite.

Väl inne på O'learys märkte vi att vi hade kommit HELT fel, 50+ are hela bunten. Men vi orkade inte gå någon annan stans, dessutom hade vi ju redan betalat 55 spänn för inträdet.

Men vi hade kul ändå och dansade och fjantade oss, ok kanske det var jag som fjantade mig mest.. Men thats me liksom, ibland tycker jag det är roligt att kliva ut från normen och inte bete sig normalt.

Vet ni vem Bengt Dahlqvist är? Han brukade spela Daniel i Skilda Världar. G- kändis alltså. haha
Jag kramade honom, och sa att jag tyckte han var snygg! haha, fast egentligen är han allt annat än snygg!

Träffade en fd. kompis store bror med, och jag måste bara säga. OMG! Jag tappade hakan och glodde som ett stort fån när jag såg honom. Förut var han hur tjock som helst och nu är han..... en HUNK!?

Här kommer i alla fall 3 bilder ifrån gårdagen:


Moi!


Sisters!


Bengan himself, förstår ni vad jag menade!?


3 kommentarer

Madeleine

08 Feb 2010 05:08

Kul att utgången blev lyckad!

Sara

08 Feb 2010 08:46

Härlig kväll:) Nästa gång hakar jag på ;P När det nu blir ;)

sandra

08 Feb 2010 09:50

jaa, det är faktiskt smart ändå ;o

Kommentera

Publiceras ej