Min nya mobil

0kommentarer


Halloj!

Hämtade ut min nya mobil idag, samsung 5230 tuch screen.
Jag är sååå nöjd med den, just nu ligger den på laddning och får göra det över natten så jag kan leka med den imorgon:)

Jag hade ett litet problem i början, jag öppnade paketet och såg att manualen var på Polska!
No problems, tänkte jag, språket på mobilen måste ju vara på svenska.
Men neeejdå.. Först så fick jag kolla på bilderna i manualen hur man satte i sim kortet och minneskortet.
Då var det gjort!
Slog på mobilen och såg att språket var Polska, även där!!

Tur att jag har snappat upp lite polska på Cypern, eller ja tillräckligt mycket för att veta vad Ja och Nej är. haha
Så jag lekte fram mig lite och bytte till svenska! YES!

Fattar inte varför ett svenskt företag i sverige sänder mig en telefon med en polsk manual och polskt språk?


MIN NYA MOBIL!

Kommentera

Publiceras ej