Fredags kväll

8kommentarer


Redan kväll.. Tiden susar förbi.

Har i alla fall städat idag, eller ja damsugat!
Nu är det bara garderoberna kvar, men jag kanske tar det en annan dag. Känner jag mina bröder rätt kommer dom tvinga mig att sitta och kolla på Let's Dance med dom, fast jag hatar det programmet. Men vad gör man inte för familjen?

Imorgon hoppas jag på utgång, det råder ju melodifestivals yra här i staden. Imorron hålls det här i Örnsköldsvik för andra gången.
Det är faktiskt bra, för alla krogar håller uppe till 3 på natten.

Vad händer för dig i helgen då?
Önskar er alla en riktigt skön helg!


                                             Snart åker jag tillbaka till mitt Paradis



8 kommentarer

Törnebohms Hotspot

05 Feb 2010 19:01

Blir lite avis på ditt paradis, ingen krog som behöver en gammal kuf från Sverige...L



Tack för titten på min blogg och ha en riktigt trevlig kväll!

merlys

05 Feb 2010 19:08

tack detsamma hörru! :)

Dilaan D

05 Feb 2010 19:12

supersöt blogg :D ♥ åh har du tagit bilderna? kram!

Karin

05 Feb 2010 19:18

Visst går veckorna fort ?

Vad kul det måste vara att melodifestivalen hålls där !

Antar att det kommer att bli rysligt livat på stan i morgon då!

Själv är jag inte i form för något festande just nu, men annars hade jag säkert ränt ut på stan i morrn om jag bott i Ö-vik !

Hoppas du får en trevlig helg !

( Och du... Let´´s Dance kan faktiskt vara rätt underhållande, så deppa inte ihop, utan försök se det som är bra i programmet istället ! =) )

Kram !

Anonym

05 Feb 2010 19:21

Fina bilder:)

Erika

05 Feb 2010 23:06

tack =9 hoppas du också haft en riktigt mysig fredag!

Anonym

06 Feb 2010 18:26

vad härligt det ser ut att vara där

saandraa

07 Feb 2010 15:41

va melodifestival bra?=)w

Kommentera

Publiceras ej