Dagen

0kommentarer


Idag var jag och hälsade på mina bästa vänner.
Först var jag hos Sara och spande in hennes nya lägenhet, som faktiskt är mycket bättre än den förra fast den bara ligger mitt emot.
Vid ett gick vi ut i snöstormen för att hämta hennes små bustroll, och snart blir det ju ännu ett bustroll:)
Alltid lika roligt att träffa dom och hoppas verkligen jag få se den lilla innan jag åker tillbaka.

Efteråt åkte jag hem en sväng till Linn och Micke, dom bor så nära att det är lika bra att passa på när man ändå är hos den ena. Det var också väldigt trevligt där, som vanligt.
Dessutom så väntas det ju ett tillskott till den familjen med, inte så länge kvar där heller:)

Känns som att alla kommer få barn detta år, liksom kollar man på tv så är dom gravida, alla man känner är gravida, läste även att 3 personer i riksdagen är gravida. Liksom, värsta babyboom året!


Saras små busfrön.

Kommentera

Publiceras ej