God fortsättning.

3kommentarer


Hej allihopa!
Sorry för en usel uppdatering.

På julaftons natten började jag må kasst, sedan kände jag att det var lika bra att sätta fingrarna i halsen för att få upp det som jag mådde så dåligt av. Så spydde jag, och igen och igen och så höll det på hela natten. Utan att jag satte fingrarna i halsen. Jag vet inte vad det var om det var magsjuka eller om det var något jag ätit.
Men jag spydde tills jag inte hade något kvar att spy upp..

Sedan på juldagen så mådde jag dåligt, dels för att jag var sjuk förutom magsjukan så hade jag feber och mådde allmänt illa. Så jag gjorde inget speciellt den dagen.

Igår på annandagen mådde jag betydligt mycket bättre, jag var nästintill frisk. Så vid 11 åkte vi till min moster och till hennes man som fyllde 50år. Och där var nästan hela släkten, så det var trevligt att träffa dom igen efter nästan ett års tid.
Sedan skulle vi åka till Elgiganten där det var mellandags rea där det var smockat med folk! Jag ville köpa en ny Android mobil, men fick ingen hjälp. Så jag har bestämt mig för att köpa den över nätet i stället, vilket faktiskt är bättre eftersom jag kan få den 600 spänn billigare då!

Har din julhelg varit bra?


Jag och min mamma på julafton.

3 kommentarer

thinki.se

27 Dec 2010 16:39

Meeeen stackars dig, åkte du på magsjukan oxå...

Fyh sjutton...Den härjar juh som pesten i hela Sverige nu...

Hoppas du har det mysigt hemma. När åker du till ön igen? Gott slut. Kraaam.

ida

27 Dec 2010 21:05

Nu har jag publicerat dagens blogg!

Kommentera

Publiceras ej