Dag 20- Den här månaden.

1kommentarer


Jag försöker komma igång med utmaningen igen.
Det går sakta men säkert frammåt.

Den här månaden är det ju Jul, imorgon rättare sagt.
Och den här Julen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, eftersom J fastnade på Cypern och kommer i januari istället så känner jag mig faktiskt lite ensam.
Men det går inte att göra så mycket åt..

Jag sa upp mig på jobbet och är glad att folk faktiskt saknar mig där. Att jag gjort en bra inverkan på folks liv.
Att göra inverkan på folk är jag ju duktig på, men även fast jag försöker göra bra så tar dom flesta åt sig på fel sätt.
Vi lever bara en gång och varför inte vara ärlig då?
Jag orkar inte vara falsk och låtsas att jag gillar någon när jag egentligen inte gör det. Jag säger sanningen och är ärlig. Varför vara någon man inte är?

Även den här månaden (i söndags) kom jag till min hemstad och kommer tillbaka till minnen. Även fast jag inte känner någon längre så kommer jag fortfarande ihåg, alla falska människor som jag umgicks med som fick mig att må dåligt.
När jag är här så känns det som att inget har förändrats, men det har det ju, jag har förändrats.. Till det bättre..

Nej, nu är det jul och alla ska vara glada. Så jag ska inte älta mina känslor såhär..



Jag lägger upp denna bild för att tänka på något annat än den extrema kylan vi har här.

1 kommentarer

emma

23 Dec 2010 19:06

hoppas du få en super jul, och ät inte för mycket snickerskaka :D

Kommentera

Publiceras ej