Min granne är ett psyco!

5kommentarer


Han verkar i alla fall inte ha alla hästar hemma...
Nu ska jag förklara vad som hände nyss:

Creepy no1: Jag solar, vilar, ligger på min nyköpta madrass i poolen och upptäcker sedan att han står på balkongen och kollar.

Creepy no2: Om jag inte misstar mig så hade han en kamera i handen och sprang in så fort jag såg honom..

Creepy no3: Han kommer tillbaka till hans balkong och denna gången kan han inte gömma sig, jag säger HEJ! och han svarar på något konstigt språk ev. grekiska. Sedan säger han en mening som jag inte förstår ett smack av.

Creepy no4: Jag drar upp min madrass på pool kanten och bestämmer mig för att lägga mig och sola i en solbädd istället. Jag hör dörren till hans lägenhet öppnas och ett PLASK och han är i poolen. Inte nog med det så drar han ner MIN madrass igen..

Creepy no5: Han rör sig inte, utan sitter bara i ett hörn av poolen i ca 30 minuter. Vad han gör det vill jag nog inte veta. USCH!


                                                 Där sitter han, ser ni honom? Psycot!

5 kommentarer

julia&cornelia

08 Aug 2010 17:35

nu har vi frågestund på bloggen! :D

fråga något, vad du vill

klicka här för att komma till inlägget:

http://juliaacorneliaa.blogg.se/2010/august/fragestund.html

tack!

Sara

08 Aug 2010 19:32

Uwe vilken äcklig gubbe.

♥ Lizette

08 Aug 2010 20:09

Usch, vad läskigt :( Hatar snuskon.

Linda

08 Aug 2010 22:02

Örk, vilket äcklo!

vägen fram vägen till RECEPTBLOGG

09 Aug 2010 10:56

Haha... Ta det som en komplimang ^^

Kommentera

Publiceras ej