Söndag

1kommentarer


Hoho!

Har precis kommit hem ifrån jobbet, GAaaalet mycket cyprioter som bor på hotellet. Det kryllar av dom överallt och dom har ju inte precis världens bästa bordssick...

Min chef drack sig berusad av Zivania i förmiddags också, och det höll i sig ett bra tag. Han gick runt och kallade mig Blondie och sa att jag gillade mig mest utav alla.. haha!

Idag är det alltså den dagen på Cypern man verkligen FIRAR påsken.. Alla är glada och alla önskar glad påsk och folk åker ut till restauranger för att äta och fira.


Fick veta att jag är ledig två dagar nästa vecka med! Wiiee! Nästa lediga dag är på tisdag, så det är bara imorgon kvar tills min lediga dag. Snacka om att jag gillar mitt jobb just nu.

1 kommentarer

Linda

05 Apr 2010 00:08

Haha, lite gulligt av chefen ju, även om han nu var full :P



ja, frukten verkar supergod. jag som verkligen älskar ananas OCH jordgubb! hehe

Kommentera

Publiceras ej