Söndag

2kommentarer


Hallå!
Allt bra idag?

Idag är jag ju som sagt ledig och idag så åkte vi iväg till en bazar (marknad) dock hittade jag inte så mycket, utan köpte bara en smink-"box" för 8 euro. Medans J hittade en massa jävla skit som han köpte, för skit det var det....
Men han lyssnade inte på mig, såklart.. Så nu har vi en massa fula tavlor med fåglar på överallt här i lägenheten..

Efteråt for jag och köpte sollotion och sololja(quick tanning), smörjde på mig lite olja över hela kroppen och gick och lade mig ute på balkongen. Men jag klarade bara ca 15 minuter, det blir så fruktansvärt varmt där så det känns som att ligga i helvetet.
Dessutom blir jag lite ororlig, har hört att olja kan göra så huden börjar koka.. Någon som har erfarenhet från olja som kan ge lite råd?

                                                                  
Sminkboxen.

                                                                 Sunlotion+ Sunoil.

2 kommentarer

Tobbe

25 Apr 2010 14:19

Tobbe

25 Apr 2010 14:19

Hejsan, Allt bra denna söndagen?

Vad händer idag? :)

Kommentera

Publiceras ej