Roomservice!

2kommentarer


Haha!
Idag fick jag springa upp och ned i hotellet till några rum som ville ha room service.
Det var faktiskt första gången och jag kände mig rätt lost, head waitern skickade mig upp till ett rum för att ta order och sedan gick jag ned igen. När maten var klar gick jag upp med den till rummet och fick 2 euro tips som tack! Wihoo..

Nån timme senare var det dags igen, då kom jag till Honeymoon sviten som faktiskt inte var så mycket att hurra över, dörren öppnades av en cypriot med en naken överkropp med massvis av hår. Haha.
Kunde inte ta blicken där ifrån, han såg ut som en matta typ. haha.
Dom beställde av mig och jag hoppades att jag hade uppfattat allt rätt eftersom dom pratade grekiska.
Men sedan ville jag inte gå dit igen, för jag var lat och skickade i stället en kollega att bära dit maten. Sedan kom han ned och viftade med 5 euro framför ögonen på mig. Typiskt.

Men money is not everything.
 

2 kommentarer

michan

05 Apr 2010 15:10

sv: ja såklart kommer jag göra, jag diggar denna bloggen =)

Sandra

05 Apr 2010 20:04

Fin blogg!



Förresten, jag har en frågestund på min blogg, släng gärna in en kommentar eller två!

Alla kommentarer är välkomna :)



Ha en underbar måndagskväll :)

Kommentera

Publiceras ej