Poolhäng!

3kommentarer


Åh, fatta vad härligt det är att ha en egen pool då man går utanför dörren!
Förra sommaren låg jag inte så mycket där vid poolen, men det kommer jag definitivt göra iår!
Plus att jag självklart kommer att åka till stranden as mycket med, I love the sea!

Idag solade jag inte all för länge, utan ca 1 timme bara.
Vill inte göra samma misstag som jag gör år efter år och bränner mig och kan knappt använda kläder pga av solskadan.

Idag var det i alla fall otroligt skönt väder ute, sommaren är verkligen här!
23 grader varmt och lysande värmande sol och svaga ljumma brisar!
Avundsjuk någon?? ;)



3 kommentarer

Kia

03 Apr 2010 17:01

Hej, är en av de 7 finalisterna för Veckans Blogg på Amélies blogg. Skulle bli jätte glad ifall du orkade rösta på nr 7 här : http://ameliesandell.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-finalisterna.html?_tmp=5ed651497cab493bb287bd6192d03e8a64055162 Tack så mycket på förhand :) Glad Påsk!

Pilla Sjöholm

04 Apr 2010 09:34

Om det inte var så att jag inatt lämnar tråkiga Småland och beger mig till Arlanda så hade jag blivit jätteavundsjuk! Nu känns det bara så jäkla gött att få landa på Cypern imorgon! Sol! Värme! JAAA!

Lisa

04 Apr 2010 13:35

Vad härligt! Väldigt avundsjuk!

Kommentera

Publiceras ej