Godnatt

4kommentarer

Jag är sjukt trött.. Jobbar ju som sagt splitt varje dag.
Dessutom är det fortfarande sjukt mycket gäster på hotellet, men imorgon hoppas vi på att dom åker hem. Vulkanen på Island får nu ta och ge sig!

Imorgon ska jag försöka hitta måltids ersättning, eller bars. Det är nog inte det lättaste, förhoppningsvis hittar jag det på Apoteket så jag kan börja på min diet på måndag.
Kommer att skriva mer om det senare, men hoppas verkligen på denna diet, vill vara smal ju!

Ne, sova nu...
Godnatt mina vänner!




(Linn, tryck ut ungen nu! haha, jag är otålig!)

4 kommentarer

Anonym

22 Apr 2010 23:54

Vad söt du är!

Tobbe

23 Apr 2010 03:10

Hejsan..

Allt bra med dig idag? :P

Sara

23 Apr 2010 09:50

Haha klart man gör. Köper ju ett pizza kit. ;) Tror du jag ska ställa mig och baka egen deg.. hehe sånt klarar inte jag! :P



Hehe jag vet. Väntar och väntar på att avsnitt 19 ska komma ut. Nu när det börja bli sååå intressant.. :D

ECVADOR

23 Apr 2010 12:16

god morgon

Kommentera

Publiceras ej