Update

2kommentarer


Meh, är detta tacken det?
Jag skrev inlägget BARA pga mamma! Sen så har du inte ens kommenterar något! DÅLIG STIL TYCKER JAG!

Men i alla fall så kan jag ju berätta för er alla att VÄDRE ÄR PISS här, det SPÖREGNAR och är kallt som tusan (tycker jag då, lär ju var ca 25 grader i alla fall).
Men allvarligt talat så har det varit dåligt väder hela denna veckan, mulet och kallt, och regnigt.

Idag regnade det så otroligt mycket att ALLT ute i restaurangen blev dynsurt, inklusive mig själv och gästerna och jag var ju där ute bara ca 2 minuter.

Dessutom när chefen skulle skjutsa hem mig, höhö, så var vi tvungen att springa till hans bil som kanske stod 10 meter ifrån och när man kom in i bilen kändes det precis som jag klivit ut ur duschen med kläderna på!

Anledningen varför MIN chef skjutsade hem mig kanske ni undrar?
Jo, för att min lilla J jobbade idag, så han åkte iväg vid tio och han har fortfarande inte kommit hem:(
I'm alone!
Så jag var faktiskt tvungen att GÅ riktigt långt idag för att sedan få skjuts av en annan cypriot till jobbet..
Så mina ben har varit riktigt trött idag, men det ju vara bra.
Min chef sa att om jag gick så skulle jag bli smal, jag bah okej tack!?

Dessutom ska jag ha möte med min chefs chefs imorron, haha, nej men jag ska faktiskt ta och ställa honom ett utimatum. ? heter det så?
I alla fall, jag får inte ledigt när min familj kommer hit, för det är otroligt mycket gäster på hotellet och många i personalen som sagt upp sig.. Men tydligen den 27de skulle det bli lungare, jag tror jag redan skrivit det, eller hur?
SÅ det är liksom bara en vecka som jag måste jobba?
I alla fall, jag ska säga till honom att jag vill jobba DELTID alltså 4 timmar varje pass istället för 8. Tex frukost eller lunch eller middag. Men bara HALVTID.
Annars är det GOODBYE!
Sen så ska jag dessutom säga att jag vill vara ledig den 27sept-12 okt. SÅ det så.. Annars blir jag arg!

Nej, nu ska jag väl ta och kolla på lite idol innan gubben är tillbaka..

2 kommentarer

Sara

13 Sep 2009 13:08

Hoppas du får ledigt. :) Kommer du in på msn ikväll? Jag ska försöka vara inne, haha.. Melvin kliver alltid upp runt 8 då Casper ha somnat sen somnar vi båda i vardagrummet. Ha hänt så varje kväll.. men ska föröska vara inne:) Pussokram

Mamma

13 Sep 2009 18:54

Bra att du skärpt dig,o börjat blogga igen.Kom faktiskt inte ut på datorn i går kväll. Har dessutom jobbat som en galning! Så det så, vi slavar har det inte lätt, eller hur?

Kommentera

Publiceras ej