På mammas begäran

0kommentarer


Hej! Hur mår ni?!

Det var ju ett tag sedan jag bloggade, det påpekade mamma igår när hon ringde mig och frågade, "VARFÖR HAR DU SLUTAT BLOGGA?!".
Så detta inlägg är för att mamma tvingade mig. Haha.

Nej, men i alla fall är allt lungt. Allt rullar på i vanlig ordning.
Min syster plus hennes pojke kommer och hälsar på snart, nästa lördag kommer dom! Wiiie..

Det som är mindre kul är att jag knappast kommer få ledigt, men jag har fan tjatat på chefen och idag började jag nästan grina för han påpekade att I DETTA YRKE SÅ FÅR MAN INGET PRIVATLIV!
Skit samma, tänkte jag, Lönen är inte så jättebra och jag kommer aldrig att komma högre upp i karriären på detta skit hotell.
Skulle jag ha blivit erbjuden en titel eller nått sånt så kanske jag skulle ha tänkt till lite.

Men för att komma till saken, jag var ASJÄVLA sur på chefen för han hade sagt att jag skulle få ledigt på lördagen åtminstone för att hämta upp dom. Så snokade jag reda på schemat och ser, NEHE, han har då inte ALLS gett mig ledigt den dagen!

Jag var så inni h*lvete sur idag och jag log inte ett jävla skit mot gästerna heller, haha, flera gånger så frågade dom mig om "allt var okej?". I'm fine, svarade jag. Vad ska man säga?
No, i'm ectually not fine at all, my boss dont want to give me off but he's giving everyone else of. But not me!
No, last time i saw my family was 7 month ago, but who cares?! Maybe i can see them after few years, NO PROBLEM!

Guud, jag är så glad att ingen fattar SVENSKA, när jag är så förbannad kan jag kalla dom vad fan jag vill, alla hemska ord som man kan och lägga dom i en och samma mening som tex: din gamla fula k*k huvuds j*vla idiots s*tans fi**... osv osv..

Men men.
I slutet av kvällen frågade jag i alla fall chefen, om det kanske vore möjligt för mig att gå ned några timmar. Tex jobba deltid alltså ca 4 timmar. När det är som mest, kanske på frukosten eller middagen.
Han sa att han skulle prata med "hans chef" imorron, så jag hoppas att han gör det nu då.
Dessutom så går hela verksamheten ned till 50% den 27de sept. DÅ JÄVLAR SKA JAG FAN FÅ VARA LEDIG!! TYCKER JAG!
Så har syrran en vecka kvar, så det är ju nice ändå. Och efteråt kommer lilla mammsen. Det blir skoj.
"Då ska vi dricka och röka" mohaha..
Då blir det att supa na' under bordet.:D

Ja, men nu har jag väl skrivit en bra uppdatering?
Är du nöjd nu mamma?

Nu ska jag gå och lägga mig och sova, min lilla får pojke ska jobba imorron.
Det betyder att jag måste gå en bit för att sedan få skjuts av en cypriot till jobbet..
Hur i helvete ska det gå till, vågar jag verkligen sätta mig i en bil med en cypriotsk förare?!
Hm, ja vi lär väl se om jag överlever eller ej.

Hörs!
Godnatt

Kommentera

Publiceras ej