Uppdate

2kommentarer


Haha, Sara vad menar du?
Jag uppdaterar ju JÄTTEofta ju!?? hehe

Nej men, det har faktiskt varit dåligt på den sista tiden.. Har haft mycket att göra förutom jobbet...

Men men, åååh, snart kommer jag hem! Det är inte alls länge kvar nu, ska bara fixa lite (massa) grejer innan ju, jag MÅSTE ha J med mig! Så ska fixa Visum till veckan.. Får han inte visum vet jag inte vad jag gör, antagligen packar jag ned honom i resväskan och "smugglar" in honom illegalt! haha.

Men det ska bli jättesuper roligt i alla fall, får träffa nya tillskottet i familjen, min brorson!

Sedan ska jag även peta på mina två bästa vänners magar!
Känns sjukt att dom ska ha barn båda två nästa år, med typ bara 1 månads mellanrum!

JAG VILL VARA MED! haha..
Alltså inte på graviditeten, men jaa.. dem första månaden när bebisarna är födda..

Åh, vad jag saknar dom nu alltså!
Finare vänner är svårt att hitta! Dom är helt enkelt bäst!
Without you guys i would be nothing! Love you guys!

SJÄLVKLART, saknar jag min familj också.. Det är klart, men det var ju bara nån vecka sen dom åkte hem.. haha, så jag klarar mig nog ett tag till utan dom.:P

Hahah. förresten, det är typ 2 veckor sen mamma åkte hem.. OCh jag har redan gått ned 1 kilo! hahah..
Där ser ni vad som kan hända om man har mamma på besök:P

Men men, nu tjatar J att jag måste komma och äta!:S
Klockan halv ett på natten.. Ovanligt?! Neee..

Puss å Kram

2 kommentarer

julia

23 Oct 2009 07:50

sv: aha.. =) hehe.



japp, jag ska till ayia napa.. ok, tack för tipset, men kan man fortfarande gå i shorts på kvällen ? hur är vädret i cypern i höst förresten? såg att det ska vara regnigt nästa vecka..

linn

24 Oct 2009 20:49

love you too

Kommentera

Publiceras ej