Söndag

4kommentarer


Hej hej!

Hur mår ni idag?

Själv så mår jag bra, men jag är faktiskt lite trött och uttråkad..
När jag vaknade så var inte J här, utan han är och träffar någon kompis...
Och enda anledningen till att jag klev upp "tidigt", var för att jag skulle ringa chefen eftersom han inte svarade igår så tänkte jag att om jag ringer på förmiddagen idag så kanske han svara.. Men självklart så gjorde han ju inte det...

Så jag får försöka ringa sen ikväll igen, eller hoppas på att han ringer mig.. Annars vet jag inte hur jag gör, ska jag bara gå till jobbet imorron och chansa? Eller ska jag stanna hemma? Hmmm...

Haha, aja..

Vad gör ni denna söndag då?
Själv ska jag nog ta en lite städ-dag och bara slappa....

4 kommentarer

Sandra

11 Oct 2009 12:18

Jo jag vet flera stycken. Dock kommer jag inte ihåg alla men kan fråga mina English for work lärare hon vet en massa. Dock kommer jag ihåg denna http://www.jobseeker.co.uk/ Annars så finns det på den svenska platsbanken.se

Sandra

11 Oct 2009 13:54

Lägenheter har jag mindre koll på men min kompis bor i ett kollektiv med 4 andra personer och hon betalr 110pund i månaden för ett litet litet rum som bara rymmer en dubbelsäng och en byrå och en garderob.

Men kan ju alltid fråga henne om hon vet hur man får tag på en lägenhet.

Men dock äre dyrt och de flesta bor i kollektiv.

Sara

14 Oct 2009 22:49

Hej gumman. :D Jag är lika kass som dig på att upptadera.. haha. Hur går det med jobbet då? Snart är det jul och då kommer du hem. :) Wie. längtar. =) Bestämt något datum än för hemfärd? Pusspuss

julia

19 Oct 2009 21:06

är du i cypern nu? =) ska dit nästa vecka :D

Kommentera

Publiceras ej