Kom du ihåg att vrida tillbaka klockan?

1kommentarer


Tja tja!

Ni glömde väl inte att vrida tillbaka klockan en timme i natt?

Självklart kom även jag ihåg det och imorse när jag vaknade var jag helt utvilad och pigg.
Jag har aldrig känt mig så pigg på typ 500 år så som jag kände imorse, konstigt ändå eftersom när jag somnade var klockan ändå 2- alltså 3...

Jag kom även i tid till jobbet idag, till och med en minut innan jag börjar. Det har ALDRIG hänt förut!
Grattis till mig!

Och nu ska jag snart iväg till jobbet igen... jippie.. (not)

Vad gör du idag då?

1 kommentarer

Linda

25 Oct 2009 15:53

Hehe, precis samma för mig. Jag la mig vid 2-tiden, och vaknade så sjukt utvilad vid 10, yay!



Haha, jag trodde verkligen du gjort designen själv :P men hursomhaver ser den väldigt bra ut

Kommentera

Publiceras ej