Ledig idag.

1kommentarer


Hejsan!

Idag är jag ledig, men på schemat står i stället städning. Pust och blä!

Vi har i alla fall lånat en damsugare så det kanske underlätta lite, haha..

Måste bara berätta om en rolig "konversation" jag hade med en gäst på jobbet igår:

Jag passerar en man som sitter och äter själv vid sitt bord och ser att han vill säga något, han öppnar munnen men det kommer inte fram så mycket. Jag frågar om han vill något och mannen säger:

-You looks like my grandaughter!
- Really?
frågar jag och ler snällt.
- Yes, very much!
- Ok, hehe.
- SHE HAVE ALSO BLUE EYES! :)
- ehm, ok. hehe..
säger jag och går vidare




Bilden är tagen från google.

1 kommentarer

jenny

04 Dec 2009 16:11

fint öga! :D

ge mig gärna tips om vad jag kan göra på min blogg :D

Kommentera

Publiceras ej