Brrr...

6kommentarer


1a November idag, ja eller det blir ju 2dra november här eftersom klockan redan har gått över tolvslaget.
Och att det börjar bli vinter, DET MÄRKS!

Nu har det regnat varje dag i snart en vecka och nästa vecka ska det också bli regn!
Det är så himla kallt, just nu 14 grader och det går inte att vara någon annan stans än under täcket!

Förra året vid den här tiden var det jättevarmt, visst regnade det lite grann och så. Men det gick ändå att gå runt i shorts och linne utan att frysa. Men det går inte nu.. Tråkigt..
I och försig så fick vi ju redan i April värsta härliga och varma sommarvärmen som höll i sig till förra veckan, så ska jag verkligen sitta här och klaga?
JA! Jag vill ha sommar och värme, sol och bad. Det är då jag trivs som bäst!

Men jag ska banne mig bada i alla fall 1 gång till innan jag åker hem i december, nästa lediga dag kanske?
Då spelar det ingen roll och det är grått och mulet, kallt och regn. Jag ska bada i havet!


Hur är vädret i Sverige då?:P

6 kommentarer

sara

02 Nov 2009 08:56

Hehe, blir kallt att bada du. :b Längtar tills du kommer hem:D

Susanne

02 Nov 2009 23:17

Ciao!



Jag är intresserad av att följa din blogg, men eftersom jag hamnade hamnade här av ödet tack vara bloggtrafik så undrar jag om du skulle kunna tänka dig att lämna en kommentar på min blogg så jag får din korrekta adress.



Gillar att du tog saken i egna händer and made it happen =) Själv tog mig ödet till Nya Zeeland =) Tyvärr tvingade sjukdom hem mig i förtid, innan mitt planerade år var över, men vill ut i världen igen. Bodde även 1 år i Italien o längtar alltid tillbaka =)



Ska bli intressant följa din vardig på Cypern!

Lisa

03 Nov 2009 18:50

Titta in på alla snygga look a likes om du är intresserad :)

Du kan även tipsa om nya tvillingar eller varför inte skicka in en bild på dig själv, så letar jag upp just DIN Look a like :)

THERÉSE

03 Nov 2009 21:13

vad häftigt att du bor på cypern! varit där och det är underbart! vad var det som fick dig att bara flytta dit sådär? ^^

Lisa

03 Nov 2009 22:58

Oh, va kul att du tycker det :D

Säg till om du tycker jag ska förbättre något :D

THERÉSE

03 Nov 2009 22:59

sv_ väldigt modigt! verkligen!



jodå, haft en härlig dag! du ? :)

Kommentera

Publiceras ej