Wannabe!

2kommentarer

Hej mina vänner!

Allt bra idag?


En sak som jag inte gillar är, att om jag lägger upp listor eller liknande på kvällen, då hittar jag exakt samma lista på en annan blogg! Inte vilken blogg som helst, utan skriven av en tjej jag en gång var vän med.

Jag gillar inte folk som härmas!


Visst, listan jag la upp igår kväll lånade jag från min vän Sara, men jag skrev att jag tog den från henne, dessutom länkade jag till henne. Så jag tror nog inte att hon misstycker.
Man kan ju alltid skriva åh, vilken rolig lista den vill jag också göra, typ. Då tycker jag det är helt ok!:)


Men varenda jävla gång jag lägger upp någon typ av lista, så hittar jag EXAKT samma hos den där tjejen.  Och att hon inte vågar erkänna att hon läser min blogg, eftersom jag är dum i huvudet och hatad?  Och hon vågar inte erkänna att hon tagit den där från mig, nej utan det är ALLTID någon annan  som hon hittat den hos.... Alltid någon annan, även om jag ibland gör om texterna och sånt för att passa till min blogg. Så kommer den alltid från någon annan.. Tsss.


Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang att vilja härma mig eller om jag ska bli arg. Dom flesta som härmar en är ju i och för sig avundsjuka, visst?




......Oh, oopi-doo
jag vill ju va som du-u-u
jag vill se ut som du, gå som du, du-u-u
det vill jag nu-u-u.....

2 kommentarer

studentskan

26 Mar 2009 16:34

vad tråkigt att den här personen beter sig så! Men som du säger så är det säkert avundsjuka, hon är avundsjuk på att hon inte har lika roliga listor eller lika bra blogg som du så därför apar hon efter dig när hon kan. Ta det som en komplimang, även om det är en lite irriterande sådan.

Linda

26 Mar 2009 21:16

Hehe, kul att hon vägrar erkänna att hon läser din blogg. För det är ju det enda man kan göra åt det-skratta. Givetvis frågar man om det är okej innan man tar en lista från någons sida, fattar dem inte det så.. inte mycket att göra.

Hoppas du har en bra kväll iaf :)

Kommentera

Publiceras ej