Tisdag

3kommentarer

Hej!
Hur är allt med dig idag?

Själv så är allt toppen här, ja förutom att jag är sjuk och har ont i huvudet. Men är jätteglad idag i alla fall, varför jag är så himla glad får ni nog veta imorogon.

J åkte till "gamla" jobbet idag och sa upp sig, haha det tycker jag är lite roligt. Han typ bönade och bad at få komma tillbaka, för att jobba månaden ut så han skulle få mer pengar. I morse såg vi att lönen kommit in på kontot så då var det bara hejdå till dom idioterna. Haha!

Nu ska jag iväg och köpa hårfärg, måste fixa utväxten.. Dessutom vill jag ha håret i en ljusare nyans, så toning måste köpas..

3 kommentarer

Denise

31 Mar 2009 17:21

Hej kika gärna in på min blogg och om du gillar den kan du väl vara snäll och rösta på mig här http://fia.blogg.se/2009/march/rosta.html#comment

Jag skulle bli så glad, och jag är nummer 13 på listan bland veckans bloggar.

Ha en bra dag och tack i förhand<3

Denise

31 Mar 2009 18:25

Hej kika gärna in på min blogg och om du gillar den kan du väl vara snäll och rösta på mig här http://fia.blogg.se/2009/march/rosta.html#comment

Jag skulle bli så glad, och jag är nummer 13 på listan bland veckans bloggar.

Ha en bra dag och tack i förhand<3

Linda

31 Mar 2009 20:34

Hehe, härligt att du håller dig postiv trots lite sjukdom.

ooh, spännande, då kollar jag garanterat in här imorgon!

Kommentera

Publiceras ej