Måndag

6kommentarer

Hej hej!

Imorse hade jag en konstig dröm, jag vaknade upp och trodde att klockan inte var mer än 6, så jag var berädd att somna om. Men tittade på klockan och den var redan ett så det var till att kliva upp!

Vi titade på Slumdog Millionarire, fy fan vad bra den är!
Den handlar om två bröder från Indien "Jamal" och "Salim" som blir föräldralösa som barn.
När Jamal är lite träffar han en flicka "Latika" och de tre följs åt och blir tiggare.
När Jamal är vuxen tappar han bort både Latika och Salim och bestämmer sig att vara med i "Vem vill bli milionär" i hopp att Latika ska kolla.

Det är en väldigt bra film, och har du inte sett den, måste du se den!


6 kommentarer

Leonard

16 Mar 2009 17:08

Jag har hört att filmen ska vara jättebra så den ska jag absolut kolla på :)



Hur kom det sig att du bor på Cypern? Menar du då i grek. eller turk. Cypern? Altså Gud var underbart :)

Leonard

16 Mar 2009 17:20

Vad underbart :) Ja med tanke på vädret kanske Cypern ändå är lite roligare än Irland x)



Pratar du engelska hela dagarna då?

jessica

16 Mar 2009 17:35

Sv: Tack så mycket :) Hoppas du med får en trevlig kväll. Kram på dig.

Linda

16 Mar 2009 17:45

Den var ju så poppis vid oscarsgalan och många har pratat om den, jag vill verkligen se den :)

Beckis

16 Mar 2009 18:19

verkar som en bra film!



du har inte lagt till mej på bloglovin, i fall du vill så kan du göra det men annars så kan du väl säga att du inte vill så jag vet det!

Sara

16 Mar 2009 20:16

Jag har sett den :) Jag håller med, den är fantastisk :)

Kommentera

Publiceras ej