Fatburning Aerobics.

7kommentarer


För ungefär en timme sen kom jag hem från mitt träningspass.
Det blev Fatburning Aerobics, som var verkligen ett svårt och hårt pass.
Vi var bara tre i klassen, så tränaren höll ju extra uppsikt över en så jag kunde ju inte precis lata mig. Haha..
Fatburning Aerobic var ungefär som step-up aerobic, mycket upp och ned på brädan, hit och dit och snurr hit och dit... Mitt ansikte blev knall rött på en gång och svetten bara rann. Efter 30 minuter var jag helt slut, men forsatte ändå.
Aerobicsen tog slut och det var 5 minuter kvar, ja då skulle vi göra sit-ups i 5 minuter!! Ojojoj, det var jobbigt kan jag tala om.

Men nu efteråt känns det super, och jag längtar tills imorgon då jag ska till gymmet igen!
Försökter också tänka lite mer på vad jag äter och idag tycker jag att jag lyckades rätt bra:)

Ägg, Gurka, Tomat och Tonfiskröra! Mums!
I och försig var detta bara lunchen, middag har jag har jag inte ätit än
.

Och här ser ni bilder på mig nästan direkt efter träningen!
Inte så vackra, jag vet. Men jag ville liksom bara bevisa att jag har tränat!:D


7 kommentarer

Leonard

23 Mar 2009 19:55

Duktigt :D Jag började träna Badminton i höstas, jätterolig idrott :D

Linda

23 Mar 2009 20:24

God lunch, färgglatt! :)



Ja precis, restaurangägaren började antagligen där du är nu, de borde respektera dig betydligt mer..

sen det faktum att du är tjej BORDE inte spela någon roll om du vill öppna eget någongång, men tyvär kanske det gör det, eftersom vissa nötter inte fattar att tjejer kan (och oftast mycket bättre)

Johanna

23 Mar 2009 21:19

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt. Läs bl.a om hur du ökar fettförbränningen med rätt kost & träning inför sommaren och även resten av året.. :)



Hoppas du hittar massor med inspiration och motivation! Ha en bra dag=) mvh Johanna

Diane

23 Mar 2009 21:33

Din blogg får en att vilja sakna sommaren ännu mer:D

Sara

23 Mar 2009 21:56

Hej skönt att jobba utomlands. skulle med vilja göra de bara komma i från ett tag skulle inte sitta fel . :)

Pixie

24 Mar 2009 12:47

sv;

Tack så mycket!

Coolt att du bor i Cypern, hur är det att bo där?

Beckis

24 Mar 2009 18:31

Ser gott ut;)

Kommentera

Publiceras ej