Sunday

3kommentarer


Halloj!

Idag är det en seg och tråkig dag.. En vanlig söndag helt enkelt!
Funderar på att ta och träna lite på min pilatesmatta, imorgon ska jag ta mig till gymmet! Ett måste!

Vi har bestämt oss för att vi inte kommer till Sverige i september, utan vi väntar tills december istället. Eftersom då får vi chansen att jobba september ut.
Sedan drar vi till Indien hela november och åker därifrån direkt till Sverige. Åh, vad jag längtar!
Min syster och hennes pojkvän får komma och hälsa på oss i början av oktober istället, om det går bra för dom. Även min söta lilla mamma HAR NU LOVAT! ok? Att hon kommer åka med dom hit:D
Det kommer nog bli jätteroligt!

3 kommentarer

SARAH

22 Mar 2009 14:46

svar: ja tack min lördag var bra!:)

klart jag kan kolla in din blogg!:)



gillade din design förresten!

Linda

22 Mar 2009 15:27

Kul att din familj ska hälsa på.

Pilatesmatten (min rosa!) var ett tag sen man hade framme.. tränar styrka på gymmet, men behöver på upp smidigheten lite mer.. perfekt sysselsättning en söndag

SkyndaFynda

23 Mar 2009 10:48

Det skulle vara väldigt roligt om du tittade in i min blogg, jag säljer massvis med fina kläder. =)



http://metrobloggen.se/fyndigt

Kommentera

Publiceras ej