Måndag

1kommentarer

Tja!
Då var det måndag igen då..
Imorse var vi och handlade, vi var tvungen att köpa hand tvål, vi åkte iväg till affären och började handla 35 euro handlade vi för... Rätt mycket...
När vi kom hem upptäckte vi att vi inte hade köpt tvål! Är inte det rätt typsikt? Haha

Idag hade jag tänkt gå till gymet, men det spö regnar ute och jag vill inte gå ut om det regnar..
Så jag får väl se om det blir något gym idag eller inte... Måste i alla fall betala medlemsavgiften!

För ett tag sen byggde J en dörr, för att hålla katten borta från vår balkong (det är alltså inte vår katt utan en vildkatt),
över en vecka hade gått och han trodde att han hade vunnit över katten..
Igår kväll hör jag något ljud utanför glasdörren och tittar dit, gissa vem det var?!
Jo, katten såklart! Det var lite roligt tyckte jag..:) Men det tyckte inte J.

1 kommentarer

Beckis

23 Mar 2009 18:16

Jobbigt att det regnar;(

Kommentera

Publiceras ej