Lördag.

4kommentarer

Hej.

Idag är jag bakis.. Usch, verkligen inte trevligt..
Huvudet snurrar och magen är bubblig, men det är ju som man säger är huvudet dumt får kroppen lida..

Det var väldigt trevlig igår. Först kom J's kompis och hans flickvän hit på besök, vi bjöd dom på middag. Sedan så åkte vi hem till dom och drack lite(mycket).
Haha, jag lyckades faktiskt skriva ett inlägg igår natt i mitt onyktra tillstånd, men som tur var hann jag radera det imorse innan allt för många hann se.
Det borde finnas något typ av alkohol-lås på datorn.

Men, vad händer ikväll då?

4 kommentarer

Leonard

14 Mar 2009 15:44

Haha okej, nej jag har aldrig varit bakis jag dricker inte. :P

Sofia

14 Mar 2009 17:49

Oj, hoppas du mår bättre snart! :D

Anonym

14 Mar 2009 18:54

tack så mycket och detsamma :)!

Leonard

14 Mar 2009 19:13

Nej haha det verkar inte vara så himla roligt. :)

Kommentera

Publiceras ej