Lördag

3kommentarer


Godmorgon!

Äntligen känner jag mig helt utvilad, toltalt var jag vaken kanske 9 timmar igår, hel sjukt.
Idag skiner solen(som vanligt:P) och det är hyffsat varmt, så jag funderar på att sätta mig på altan och sola..
Men det brukar finnas äckliga svarta larver där, eftersom det börjar gå mot sommaren så börjar ju allt vakna till liv.

Planerna för idag är inte så många, måste diska och städa lägenheten.. Det är verkligen smutsigt har inte hunnit diska bort efter vi bjöd våra vänner på middag,frukost och middag igen..
Ja, sen ska J tydligen ta mig till Barstreet när han slutat idag, dom söker kvinnliga bartendrar. Wiiiiiee!


3 kommentarer

CARRO - ThinkPink ♥

21 Mar 2009 11:59

Ha en trevlig lördag och kolla gärna in min Bloggshop!

http://thinkpinks.blogg.se/bloggshop

Felicia

21 Mar 2009 12:16

Fin blogg, titta in på min blogg :) och komentera gjärna :)

Carola

21 Mar 2009 15:16

åh så skoj att hittat hit..Läsa om någon som är långt bort:)

Kommer kika in igen och se hur du har det..

Kommentera

Publiceras ej