Home Again

9kommentarer

Hemma igen....
Jag kom faktiskt hem för några timmar sen..
Passet var väl inte sådär jättejobbigt, det var mer som ett yoga pass..  Jag fick känna på hur otroligt jävla OVIG jag är, haha!
Imorron ska jag upp mycket tidigt, ska på ett pass klockan åtta som heter Aero-tone, ska kolla in vad det är. Efter det hade jag tänkt gymma en timme eller springa på bandet. Jag vill svettas!

Nu ska jag snart äta min älskade sushi, inte vilken sushi som helst utan Aphrodite Hills Sushi-master Simon's crunchy spicy tuna! Ma favorite!

Gillar du Sushi?



9 kommentarer

Anna

26 Mar 2009 22:59

Åååh, jag älskar ju sushi!! Framförallt dom där bitarna, lax, avoccado och insideout.. Äter du alla bitar?

Anna

27 Mar 2009 02:45

Hm, nja så modig är då inte jag ännu! Tycker allt annat ser darrigt och läskigt ut=P



Förresten vad spännande det låter med att bo och jobba på Cypern. Hur är vädret där nu?



Lägger iaf till dig på bloglovin nu:)

Sara

27 Mar 2009 09:22

Nej uscha.. Såg idag vad du skrev igår kväll på msn. Kommer in på msn ikväll, kan du skicka adressen dit igen. ;)

Linda

27 Mar 2009 11:15

Jag har smakat sushi EN gång, och nä, just då gillade jag det inte. Men jag kanske inte har gett det en ärlig chans.



Haha, jag kommer ihåg mitt första yogapass, kände mig som den mest oviga människan på planeten :P

Emelie

27 Mar 2009 12:00

Jag har aldrig testat sushi, vet inte om jag är redo att göra det heller haha! hoppas du har en bra dag :)

pauline

27 Mar 2009 13:33

det funkar , men itne så jätte gott :D

Emelie

27 Mar 2009 13:59

jag är så himla barnslig och kräsen haha!

Vad ska du göra idag? :) kram

Emelie

27 Mar 2009 14:09

okej det låter trevligt :) Jag ska vara hemma, är gipsad..

Emelie

27 Mar 2009 14:18

haha jag bröt foten för en månad seen :/ Fyllegrej haha! kram

Kommentera

Publiceras ej