Gissa mitt humör?!!!

1kommentarer

Hej..
Det blev jättedålig uppdatering i helgen. Jag ber om ursäkt för det..
Men igår mådde jag ju som jag gjorde, sedan idag var det tänkt att vi skulle till Trodos...
Vid tolv så ringde J till sitt jobb för att kolla läget, och då visade det sig att han var avskedad!! Utan att han själv visste om det, alltså ingen hade ringt honom och berättat det. Och detta bestämdes i fredags, alltså två dagar sen.
Jävla idiotiska jävlar till Cyprioter!
Skulle han inte ringt kanske han skulle ha åkt dit för att jobba imorgon och fått en chock?!
Han har jobbat där i tre år och dom kunde inte ens kosta på sig ett samtal för att berätta det för honom!!! Hur jävla moget är det då?! Jävla idioter...

Jag skrev ju om det förut, där jag skulle jobba. På samma ställe som förra året, Aphrodite Hills...
Men självklart fanns ju inte jag med i deras jävla planer, utan dom höll mig på halster hela jävla tiden.
Men jag började ju förstå när dom anställde en massa folk som dom sa innan att dom inte skulle ta tillbaka.. Och att anställa en massa folk som inte har någon som helst erfaranhet eller vetskap om service yrken, folk som inte ens kan snacka engelska. Utan bara för att dom jobbar lika många timmar som oss, fast för hälften av våran lön. Alltså ca 500 euro i månaden.
Det är ju självklart nått jävla fel med den personen som anställer dom och avskedar RIKTIGA serviceminded personer.
Det krävs ca 3 servitörer på 1 servitör som jag och J.

Men den där gubben kommer förlora i längden, i slutet av det här året kommer han få se. Förlorat både personal och kunder. Han kommer att börja gråta som en liten bebis.
OCH DÅ KOMMER JAG ATT SKRATTA!




Fy fan!

1 kommentarer

Beckis

15 Mar 2009 18:22

JOBBIGT!

Kommentera

Publiceras ej