Fredag

6kommentarer


Heej..

Usch, idag har jag sovit, sovit och sovit.... Och just ja, ätit också.
Jag vaknade vid tio var jättetrött och låg och halvsov till elva.
Klev upp, åt frukost. J for och jobbade (dom vill nu ha tillbaka honom, idioterna!)
Satte mig vid datorn, funderade på att gå till gymmet, sedan somnade jag och vaknade upp att det var mörkt ute och klockan var halv sju...

Jag fattar inte hur jag kan vara så trött? Är fortfarande jättetrött... Kanske är det för att varje dag i snart två veckors tid har jag vaknat tidigt och gått och lagt mig sent. Dessutom var jag ju i snö och kyka och blev blöt igår. Så kanske är det en liten förskylning på G?

Snackade med min vän och dom har skjutit upp brölloppet till nästa år...
Vilken nog kan vara bra för dom,för bröllop är väl inte direkt billigt..
Men nu är bara frågan vad jag ska göra? Ska jag ändå komma till Sverige en eller två veckor i september?
Vi ska ju till Indien med, och nu har vi faktiskt chansen att stanna där lite längre.
Men ja, Sverige.... Det är nästan ett måste, men när, var och hur är frågan?
Måste ju träffa lille "Elliott" ;-)

6 kommentarer

Aida

20 Mar 2009 19:19

Hej Becca! Ang din fråga: jo, för det första är var burk använd mellan 1-2 gånger. För det andra kan man köpa de för nästan under halva priset. Dessutom är dessa glitter så de är inget pill med fingrarna i burkarna så det är nästan 100 % hygieniskt (kan ju inte utesluta bakterier från luften). Så är det! :)

sandra

20 Mar 2009 21:13

hej :D allt bra med dig??



kolla in på min blogg och bli medlemm och tjäna pengar :D ha det bar så länge kram

Felicia H

20 Mar 2009 21:50

Sv: Haha okej :P

Misslyyckad´

20 Mar 2009 22:25

Sova är sköönt :)

Dalia

20 Mar 2009 23:42

fin blogg :)

Julia

21 Mar 2009 11:08

fin bild :)

Kommentera

Publiceras ej