Ätit mat och druckit vin.

6kommentarer

Har precis ätit jättegod mat som J lagade, och med precis så menar jag för ca två timmar sen.
Han lagar urgod mat och jag är riktigt glad att jag har en riktig mästerkock som bor med mig:)
Drack även vin till maten, men va fan det är ju måndag(Och jag bantar fortfarande!)

Angående förra inlägg vill jag bara tillägga att jag KAN klä mig bättre än sådär.... När jag orkar...;)





 Ser ut som en riktig bitch till vänster. Men det är jag verkligen inte, utan det är bara bilden, i promise..



6 kommentarer

Ida

09 Mar 2009 22:34

hej!

jag har haft en jättebra kväll, du då? :)

Ida

09 Mar 2009 22:50

oki bra:P dags och sova nu, gääsp

binded magazine

09 Mar 2009 23:34

låter ju riktigt härligt det :D



//Redaktionen

mickaela

10 Mar 2009 00:07

läste de där med egoina i hennes blogg att dom tycker att knarkare och alkohlister ska dö ut, att det är en sjukdom. Håller inte med dig, eftersom jag är i ett område fullt av knarkare och alkoholister ( min pappa är det, morfar m.m ) och vet med säkerlighet att dom får hjälp, men att dom bara inte pallar lyfta på arslet och göra nånting åt det. Dom som vill sluta kommer därimot nånvart. Men alla har sina åsikter ha en bra dag

www.annic.blogg.se

10 Mar 2009 08:07

såg din kommentar om hemlöshet på egoinasblogg...vill bara svara.

MIN MAMMA OCH PAPPA ÄR ALKOHOLISTER....DOM ÄR DEN TYPEN AV ALKOHOLISTER SOM ALDRIG KOMMER ATT ÄNDRA PÅ SIG....ÄNDÅ FÅR DOM HUR MYCKET HJÄLP SOM HELST. MIN PAPPA HAR FÅTT TVÅ LÄGENHETER, HAN HAR SUPIT BORT DOM, HAN HAR FÅTT MASSA JOBB, HAN HAR SUPIT BORT DOM...JUST NU BOR HAN PÅ ETT BEHANDLINGSHEM...HAN KOSTAR SKATTEBETALARNBA HUR MYCKET SOM HELST..MEN HAN FÅR DEN HJÄLPEN FÖR ATT SVERIGE ÄR ETT FINT LAND SOM HJÖLPER ALLA. SÅ DET FINNS INGA HEMLÖSA SOM INTE "VILL" VARA HEMLÖSA. så är det med den saken. visst jag tror inte att dom VILL men av omständigheterna så tycker dom att det är lättare än att skärpa till sig...och tills dom gör det får dom sååååå mycket hjälp av staten

Beckis

10 Mar 2009 18:54

Sv: Jag vet att du kan klä dej bättre för det har jag sätt i dina inlägg!

Kommentera

Publiceras ej