Helloooo..

1kommentarer

Hej mina vänner!

Gissa vad? Igår natt kom den där mannen tillbaka, klockan 2.30 och gud vilken panik jag fick!
Alla grabbarna var inne i "the storeroom" och höll på att fixa, jag och en till tjej (psykot är förälskad i henne det är därför han kommer till baren varje dag) satt och pratade. Då såg jag hans bil och han parkerade och jag sprang in till killarna och skre Psykot är här!! Och ja, sedan hände det inte inte så mycket, han var normal och bad om en flaska vatten bara, fast ändå ville inte vi träffa honom så vi gick ut bakvägen och åkte hem.. haha.

Idag har det varit en bra dag på jobbet, alla har varit glada och gästerna har varit trevliga. Konstigt att det kan variera sådär rejält, enda dagen känns allt bara skit och nästa dag skrattas och skojas det..

(Sorry att det bara har varit tråkiga inlägg utan bilder hittills, men jag har ju precis kommit igång igen efter det långa uppehållet, but I promise bilder på Tattoon och lägenheter kommer)

1 kommentarer

Sara

16 Jun 2009 07:57

Hehe, ja de börjar bli mer och mer lik varandra. :)

Kommentera

Publiceras ej