New apt.

3kommentarer

Detta blir ett lång inlägg med massa bilder på nya lägenheten. I love this place!


Bild 1: Gästrummet, dock lite mycket stökigt. Och ballen som är precis utanför rummet, detta är vår största balkong.

Bild 2: Badrummet. Behövs inte så mycket mer förklaring.




Bild tre: "Masterbed-room" Eller inte så master kanske, men det är i alla fall här vi sover! Detta rum har Ac, vilket det andra sovrummet inte har, så det kommer bli roligt för min familj när dom hälsar på. Mohahaha.
Även detta rum har en dörr ut till samma balkong..
Tog även bild på mina apor som J gav till mig, han jävlas med att kalla dom för Pillollo Palo Pelé, det är DITT fel Nathalie!


Bild fyra: Köket och Tv-rumet. Är också jävligt stökigt där..
Ni ser också en bild på vår andra lite mindre balkong.



Bild fem: "Våran" pool som delas med typ 10 andra personer, myyys! Och en liten utsiktsbild från den mindre balkongen.

3 kommentarer

Linda

05 Jul 2009 19:16

Nya lägenheten var fin, ser väldigt fräsch ut. Används inte poolen nått då? ;)

Sara

05 Jul 2009 20:06

Väldigt snyggt:D

Leonard

06 Jul 2009 18:30

Hej! Jag kom vidare till final i Hanna och Martinas veckans blogg- tävling, och det vore jätteroligt om jag vann, så om du vill rösta på mig gör det här (man får rösta så många gånger man vill):



http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/july/utkast-nr-14.html#comment



TACK SÅ MYCKET!! :)



Leonard

Kommentera

Publiceras ej