Uppsvullen halsmandel.

1kommentarer

Åh, herregud vad jag är trött nu alltså!

När jag vaknade upp i morse kände jag att det gjorde ont som fan att svälja, jag öppnade munnen och såg att en halsmandeln (Jag hatar ordet halsmandel, äckligt!) var uppsvullen. Uscha.
Så jag har kännt mig sjuk hela dagen och haft ont varje gång jag ska sväja något.

Vi var på ett hotell och ansökte om jobb, och ja, han kunde väl inte lova något men han skulle kanske försöka så jag ska ringa tillbaka honom på tisdag och se vad han säger.

Nej, nu ska jag ta och avsluta detta tråkiga inlägg och gå och lägga mig och sova en timme eller två. Hoppas jag är frisk och pigg då jag vaknar.

1 kommentarer

Linda

09 Jul 2009 22:08

Usch då, aldroig kul att vara sjuk..

får hoppas du får det jobbet då :)

Kommentera

Publiceras ej