Tjohoo..

0kommentarer


Idag gick jobbet mycket bra, tiden flög nästan fram..
Jag har nog börjat vänja mig med allt nu, så därför känns det som att det går mycket snabbare...
Dessutom har jag inte lika ont i fötterna längre, men fortfarande ont så jag knaprar smärtstillande (typ ipren) innan jobbet.

Idag började jag klockan ett, halv två fick jag ställa mig och polera bestick! Som jag dessutom gjorde hela dagen, fast med lite pauser i mellan åt, om jag står och polerar bestick hela dagen vem ska då polera glasen?!

Men som sagt, man ska inte klaga. Jag har ett jobb nu och som jag börjar trivas mer och mer med. Arbetskamraterna börjar att prata lite mer med  mig, vilket jag gillar. Jag är nog väldigt social av mig ändå.
Förut var jag alltid blyg ibörjan på nytt jobb, men denna gång kände jag ingenting alls.. Jag ville liksom bara prata...
Jag vill vara vän på en gång! Tråkigt med tyst och "blygt"!
Kanske därför dom inte pratade med mig, för att jag är knäpp....?

Så här snygg är jag när jag jobbar!
Svettig som få och dessutom ser jag alltid likblek ut på bilder men tycker jag själv är brun i spegeln.



Namn- bricka det har jag minsann också, så folk vet namnet på en om dom vill klaga lite till chefen.
"CROWN RESORTS- INSPIRED BY HOSPITALITY" -exuse me, men det är nog den fånigaste slogan dom kunde ha kommit på...

Kommentera

Publiceras ej