Slog huvudet i poolen.

2kommentarer


För några timmar sen for våra "gäster" hem.
Efter det har vi hunnit tvätta bilen, eller ja det var väl J som gjorde det.
Vi har hunnit simma runt lite i pissvarma poolen, jag lyckades dyka och slå huvudet på botten så nu har jag lite huvudvärk!

Jag sitter just nu och funderar på om jag ska ge mig på att göra lite hemmagjord glass, fast å andra sidan så vill jag ju verkligen försöka gå ned i vikt. Nu ska jag inte sitta här och klagar över vikten som jag typ alltid gör, men det känns inte så roligt att jag gick ned typ 5 kilo på en månad och nu väger jag nästan lika mycket som när jag började. Jaja, jag får ta tag i det i vinter i stället. Haha.

2 kommentarer

Emma Palm

11 Jul 2009 22:02

Hej!



Just nu har jag en utlottning där du kan vinna 100kr.



Hoppas du vill vara med! :)



Kram,

Emma

Sandra Gee

11 Jul 2009 22:40

hej.



Hihbi ja visst är han söt :)

Kommentera

Publiceras ej