Nu slipper jag krypa i alla fall...

1kommentarer


Nu har jag precis kommit hem/ in och duschat...
Vi for iväg till en snubbe som fixade så i alla fall dörren går att öppna, sedan någon dag framöver ska han även fixa resten av "kroppen". Men himla skönt är det i alla fall att slippa krypa över sätet och ut genom förar dörren.

När vi kom hem gick vi ned och badade i poolen lite, vi fick passa på innan solen gick ned helt och hållet. Och SOM jag har tjatat på J hela dagen om att bada, äntligen fick jag som jag ville. Så nu är jag helt nöjd.

Nu ska vi gå ut och sätta oss på balkongen och dricka lite. Bacardi Breezer Watermelon... Mmmmm...
Yepp, det är måndag, men wtf min "sista dag i frihet".

Förresten, någon som testat Caramelliserade Mandlar?!
Svinigt gott är det, här på Cypern finns det att köpa färdigt i påse, hur bra som helst och billigt billigt....


(bild tagen från google.se)

1 kommentarer

Kommentera

Publiceras ej